my follower

Nasyid Instrumental

14 Mac 2010

answering you~

Bismillahirrahmanirrahim...
saya nak buktikan pada dia,saya masih mengambil berat lagi mengenai dia...
dia masih lagi di hati saya.That's why now i'm answering you...

1) Adakah anda rasa HOT ?

takdela...biase je...

2) Upload wallpaper pc/laptop yg anda guna sekarang ?
lain kali je la..saya sangat berpuas hati dengan wallpaper skrg..

3) Cerita pasal gambar .
suka buat peace..tapi org kata takleh buat sebab menyerupai org yahudi(kalau tak silap)

4) Bila kali terakhir anda makan pizza ?
pizza hut boikot....org makan roti pizza kat koop je.Ayuh kayakan koperasi sekolah!(nnt korg jugak dapat komisen)

5) Lagu terakhir anda dengar ?
Ghuraba'

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
deleting mail yg tak berkenaan...

7) Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?
kak ngah...-adik2 je

8) Tag lagi 8 orang .
tag ni bukan paksaan...terpulang la nak buat atau tak...
1.Izzah Atika
2.Farah Sakinah
3.Kak Madhiah
4.Afifah Shabri
5.Anis Husna
6.Fateeha
7.Amanina Amran
8.kak Nurul Huda

9) Siapakah org no. 1 kepada anda ?
kawan rapat dari sek. rendah...my twins..

10) Katakan sesuatu mengenai orang no. 5
tak ramai org macam dia...cara dia berfikir sangat berbeza...out of the box...

11) No. 3 ada hubungan dengan siapa ?
idk...privacy is the best policy

12) Bagaimana pula dengan no. 4 ?
bestfriend juga since primary...one word- "genius"

13) Pesanan buat orang no. 6 ?
saya suka kawan dengan kamu walaupun kat sekolah jarang tegur sangat...maklumla masing2 sibuk..

14) Kata-kata cinta buat org no. 2 ?
apa-apa pun yang mereka tafsirkan mengenai cinta,itu hanya kulit sahaja...cinta yang sebenar tidak tergambar hanya dengan kata-kata...saya tak tahu bagaimana nak nyatakn betapa saya cinta kat kamu krn ALLAH..^_^

15) Adakah org no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan ?
mereka jauh di mata saya...may Allah bless them always...

16) Berikan 5 perkara yg anda tau mengenai orang yang men-tag anda
Kita dipisahkan oleh jarak dan masa yang membuatkan kita terasa JAUH..ye jauh...
-dia takkan tersenyum ketika dia dalam masalah...
-jiwang,other word romantic...
-my soulmate...di mata je jauh,di hati TIDAK!
-birthday dia tak lama lagi..
-usrah saya..

17) persamaan antara kambing dan lembu ?
haiwan kurban...boleh buat kari...rendang pun boleh...

18) Perasaan anda buat tag nie ?
saya sangat terharu. saya fikir kamu tak ingat kat saya lagi. Saya selalu risau saya takde di sisi kamu di saat kamu memerlukan saya,alhamdulillah kita sama usrah,at least saya berpeluang jumpa kamu...

buat kamu,FITRAH ILYANA ABD HALIP...rasa macam baru semalam kita bersama...

JAUH
MIRWANA

Sepi jiwaku sepi kerna kau tiada di sisi
Sunyi hatiku sunyi tanpa kehadiranmu kasih

Doaku semoga dirimu bahagia

Aku yang kini jauh
Damba keampunanmu
Khilaf antara kita
Kan terlerai akhirnya

Bersama kasih kita dan cinta

Moga berbahagia meniti harimu yang indah
Setia kunanti tiba saatnya kitakan bersua

Doaku semoga dirimu sejahtera

Aku yang kini jauh
Damba keampunanmu
Khilaf antara kita
Kan terlerai akhirnya

Jauh kita terpisah dibatasi jarak dan masa
Dirimu tak pernah kulupa
Terus kunanti setia
Saat Indah kita bersama

Bersama kasih kita dan Cinta

1 ulasan:

ninn berkata...

yehh ,
thxx .
rndu kt kau ;D