my follower

Nasyid Instrumental

09 September 2011

TTS4





Bismillahirrahmanirrahim...

YA ALLAH,
BETAPA SAYA BERSYUKUR MEMPUNYAI KAWAN-KAWAN TTS4.


TERIMA KASIH YA ALLAH....
SAYA BERSYUKUR ALLAH TEMUKAN SAYA SAHABAT-SAHABAT YANG SANGATTT BAIK DI USIM...










TTS4*sila tekan gambar untuk tumbesaran




Hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa kalian.



Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup,pintu lain akan dibukakan.Tetapi kita sering terpaku begitu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu-pintu lain yang dibukakan untuk kita.


-->Saya sering berdukacita kerana tidak berpeluang buat medik di mesir, kadang-kadang rasa patah semangat sebab tak dapat apa yang saya cita-citakan sejak kecil. Tapi saya terlupa yang Allah anugerahkan saya sahabat-sahabat yang baik. Dalam hidup ni, Allah bagi kita banyak sangat nikmat, tapi kita(khususnya saya) lebih tertumpu kepada nikmat yang kita tak dapat hinggakan tak sedar dengan berbilion2 nikmat yg kita dapat dari Dia...


Betapa teruknya saya berprasangka pada Dia.


Ya Allah,
Padahal saya cuma hamba pada Dia.


Terima kasih sahabat2 TTS4 kerana telah menyedarkan saya.




**Sekali lagi terima ksih shbt tts4 kerana susah-susah buat surprise jamuan hari lahir saya dan syafiqah. Susah-susah beli kek. Susah-susah turun dari tingkat 3@4@5 utk meraikan kami.Allah sahaja yang mampu membalasnya.






kek kami










TTS4. saya sayang mereka Lillahitaa'ala,insyallah..AAmin.

May our ukhuwwah last forever.


“ Nikmat yang paling berharga selepas nikmat Iman dan Islam, adalah memiliki sahabat yang soleh. Jika kamu mendapati kewujudan kasih sayang antara kamu dengannya, maka peganglah ia bersungguh-sungguh.” ~ Saidina Umar Al-Khattab

3 ulasan:

bANanA (",) berkata...

tahniah la syifaa ad org syg xmcm ak..untunglah

IZZAH ATIKA BT NORLI berkata...

awak.....;( saya harap saya dapat berada dengan awak masa itu.:(( Alhamdulillah.....awk bertemu dengan shbt2 yang baikkk..^^:) jgn lupakn sy kwn lama awk.huhu..

khaulah assyifa' berkata...

hajar,
Alhmdulillah.a'ah,untungla..hehe;p
budak usim kan baik2 belaka.insyallah awak pun akan jumpa ramai lg org mcm depa...

izzah atika,
alhmdulilah..awk,kita tak lupa kat awk.ingt lagi...mana boleh lupa.insyallah cuti ni kita dtg..kuatkn smgt.awk kan nak trbg jauh...;)