Nasyid Instrumental

18 Ogos 2009

saya nekad


Bismillahirrahmanirrahim...
Alhamdulillah,setelah menimbang beribu-ribu kali untuk membuat blog. Akhirnya saya nekad untuk ada blog saya sendiri. Banyak perkara yang selalu bermain-main di kepala saya setiap kali hasrat hati ini hendak dilaksanakan. Antaranya,

"adakah benda ni akan melekakan aku nanti??"
"layak ke aku ni menasihati orang??"
"aku ni bukannya pandai sangat buat ayat...nanti merapu-rapu nanti"

Tetapi hari ni saya temui kekuatan baru dalam diri saya. Saya dah fikir masak-masak. Insyallah, saya akan cuba memotivasikan diri saya sendiri melalui wadah ni. Untuk menasihati orang lain, saya akan nasihat diri saya dahulu. Walaupun sekadar copy and paste dari laman web atau blog orang lain.Insyallah...doakanlah saya..

Tiada ulasan:

Cerpen : Partikel Tuhan (PART 1)

“Kau tahu apa yang paling kecil dalam dunia ini - pada tahap yang boleh dijelaskan?” “Atom?” “Sekadar meneka atau apa?” “Penge...