Nasyid Instrumental

03 Jun 2014

Bidadari

 
Bismillahirrahmanirrahim,
 

 

Video yang sangat-sangat menusuk ke hati. 
Menjadi muslimah sempurna itu mustahil, cukuplah menjadi muslimah yang berusaha untuk menjadi sempurna dengan solehah. Doakan ;)

Suka share video ini berulangkali, kalau tiba-tiba rasa hilang semangat mengejar solehah. Setidak-tidaknya boleh view di blog. Sebaik-baik peringatan adalah terhadap diri sendiri...

***

Ada ketika, ada saatnya, aku memilih...

" aku tak nak yang sekadar ya hanana, ya tayba, ke majlis maulid. Aku perlukan yang juga turut berjuang"

Muhasabah menarik aku kembali ke realiti...

"Layakkah aku untuk memilih?"
"Siapalah aku..."

Andai aku tiada sebab untuk menolak, apa salahnya untuk aku menerima.

Wallahua'lam.

Tiada ulasan:

Cerpen : Partikel Tuhan (PART 1)

“Kau tahu apa yang paling kecil dalam dunia ini - pada tahap yang boleh dijelaskan?” “Atom?” “Sekadar meneka atau apa?” “Penge...