Nasyid Instrumental

08 Mac 2012

Cerpen

Bismillahirrahmanirrahim..

Insyallah, sekarang aku sedang bertungkus-lumus (rasanye) menyiapkan sebuah cerpen. Tajuknya? Hmm, Kopiah Putih. Kali pertama rakan aku dengar, dia ingatkan Kopi dan Teh.Hehe.

Nak tahu Kopiah Putih ini cerita mengenai apa?

Ini berdasarkan rasa aku sendiri, diolah menjadi sebuah jalan cerita . Sebuah rasa dimana seorang gadis yang begitu terjaga peribadi dan akhlaknya mempunyai satu perasaan yang tidak dapat dihuraikan dengan perkataan.  Mungkin aku tidaklah sebaik gadis dalam cerita itu, tetapi insyallah berusaha ke arahnya. Rasa itu adalah sebuah kedamaian dan ketenangan apabila memandang sebuah figura. Itulah figura berkopiah putih.

Nak tahu?

Ok, nantikan my first cerpen. Biiznillah. Aamin.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahh...

alhamdulillah... berdakwah melalui penulisan...

mantop..

teruskan usaha ya!

Khairussyifa' Humaira berkata...

Tanpa Nama

Insyallah....terima kasih atas sokongan.

tapi saya sendiri tak pasti lagi sama ada nak post kat blog atau tak. Sebab nanti hakcipta jadi tak terpelihara...=)

Berangan macam nak hntar kat publisher terus...

Tanpa Nama berkata...

owh yaka..

hhhmmm...xpe la. mane2 la. asalkan ianya boleh memberikan impact pada mad'u . insyaAllah.... (^^,)

Cerpen : Partikel Tuhan (PART 1)

“Kau tahu apa yang paling kecil dalam dunia ini - pada tahap yang boleh dijelaskan?” “Atom?” “Sekadar meneka atau apa?” “Penge...