Nasyid Instrumental

10 Februari 2017

Ajari Aku MencintaiMu

Bismillahirrahmanirrahim


Ajari Aku MencintaiMu (Opick) 

Ajari aku mencintaiMu dalam lelah
Ajari aku mencintaiMu dalam duka
Karena jiwa kadang rapuh bosan tak setia
Ajari aku mencintaiMu

Dalam hitam gelap langkah diri yang meraba
Dalam hitam gelap hidup rindukan cahaya
Hadirlah Kau dalam sunyi sentuh dengan cinta
Terangi kalbu sendu yang rindu kepadaMu

Waktu kan berlalu
Waktu tak kembali
Berharap berarti
Sebelum ku mati

Ajarilah aku untuk mencintai
Setulusnya hati sepenuh jiwa ini

Mesti takkan pernah mungkin
Untuk hati kan sempurna
MencintaiMu sepenuh jiwa

Ajarilah aku untuk mencintai
Setulusnya hati sepenuh jiwa ini




Taqaballahuminna wa minkum~


Ceconteng
Trying to slowly detach myself from 3 things: TV, Instagram, Facebook (I put limit time a day for fb). People will never know your struggle towards Him. 

Akhir zaman ini, nak menundukkan pandangan itu bukan suatu usaha yang mudah ya T_T

Tiada ulasan:

Cerpen : Partikel Tuhan (PART 1)

“Kau tahu apa yang paling kecil dalam dunia ini - pada tahap yang boleh dijelaskan?” “Atom?” “Sekadar meneka atau apa?” “Penge...